Nyt bestillingssystem hos Det Danske Madhus sætter kunden i centrum

1. september 2021 - 07:30

Nyt bestillingssystem hos Det Danske Madhus sætter kunden i centrum

Det Danske Madhus lancerer et nyt bestillingssystem, der er mere intuitivt, lettere at gå til og dermed spare tid for brugerne. Udover at blive mere intuitivt, så bliver bestillingssystemet også mere lyst og inspirerende med lækre fotos af maden.

-Vi arbejder rigtig meget med kundeoplevelsen hos Det Danske Madhus hvorfor vi har investeret rigtig megen tid og kræfter i at lave en ny hjemmeside og et nyt bestillingssystem, der gør det væsentlige mere smidigt og nemt at tilpasse sin menu, fortæller CCO Martin S. Pinstrup hos Det Danske Madhus. Det Danske Madhus har fået hjælp fra den Ålborgensiske virksomhed Piranya til at udvikle deres nye bestillingssystem, der kommer med erfaringer fra udvikling af andre fødevare-netbutikker.

Det Danske Madhus lancerer i første omgang bestillingssystemet for institutioner, LeveBo-miljøer og plejehjem og -centre. Dvs. er man privatkunde eller visiteret så vil man ikke mærke den store forskel endnu. Det nye bestillingssystem er også bedre gearet til at håndtere nye kunder, da systemet er langt mere intuitivt. Det betyder, at er man en institution som måske kun skal anvende Det Danske Madhus i en kortere periode pga. sygdom eller lign. så vil det være væsentlig lettere at bestille mad end i det gamle bestillingssystem, da det er mere enkelt og intuitivt. Det er blevet lettere, mere smidigt og tilpasningsdygtigt for kunderne at bestille til netop deres behov. Dernæst vil det nye bestillingssystem alt andet lige frigive tid til brugerne af det, og hvis der er noget vi har for lidt af, så er det tid fortæller Martin S. Pinstrup.

Hjemmesiden vil også være væsentligt forandret. Som en af Danmarks førende leverandører af mad til ældre i Danmark, så vil Det Danske Madhus gerne stille viden til rådighed for kunderne uanset om de er private eller plejehjem og institutioner. -Der er måske mange steder i Danmark man kan få god og vellavet mad, men udover vellavet mad, så har vi i Det Danske Madhus et stort fokus på ernæringen. Det er alfa og omega for en god alderdom i Danmark, at den mad man indtager er tilpasset til ens behov ift. energisammensætningen og næringsindholdet siger Martin S. Pinstrup.

Arbejdet med det nye bestillingssystem er sket på baggrund af en større undersøgelse af kunderejsen og interviews foretaget med vores kunder. -Det er klart at med det nye bestillingssystem håber vi, at vi er kommet nærmere kundernes behov samt at vi giver dem en mere inspirerende oplevelse sammen med Det Danske Madhus, slutter CCO Martin S. Pinstrup.

Udgivet af

Sanne Vonstad