KEY ACCOUNT MANAGER

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Indsalg af Det Danske Madhus som leverandør til det kommunale system, plejecentre og specialinstitutioner i hele Danmark.
  • Kommerciel, proaktiv og løbende kontrakt styring der matcher kundernes behov.
  • Sikre godt udviklende samarbejde med såvel embedsværket som det politiske system.
  • Lede salgstilgangen til nye salgsmuligheder i Danmark samt udvikle tæt relation til egne lokale kunder.
  • At booke og afholde egne møder både fysisk og via telefon.
  • At udarbejde tilbud og følge op.
  • Udbud og referat overvågning
  • Tæt samarbejde med det kommercielle team.

Vi forventer først og fremmest, at du har en stor passion for salg med et stærkt drive, som du sætter i spil sammen med din analytiske sans og de værdier og salgsparametre der kendetegner disse:

  • Du har en struktureret og systematisk procestilgang, og er rutineret bruger af Office pakken, så du let kan sætte dig ind i nye digitale tiltag og værktøjer, og du er rutineret bruger af diverse analyseredskaber til at analysere dit salg.
  • En kandidat- eller bacheloruddannelse indenfor salg eller business, fx Cand.merc., HD, HA eller anden relevant baggrund i kombination med et stærkt drive for salg og fremdrift.
  • Mindst tre års erfaring inden for salg til det offentlige eller anden relevant erfaring. men det vigtigste er at du har erfaring med kundesegmentet
  • God fornemmelse for at sætte dig i kundens sted og forstår kundens behov samt analytisk sans, via dine solide relationer til dine kunder – at sikre en ”hvad kan jeg gøre for dig” indstilling til kunderne, og dermed opnå opfyldelse af vores målsætning.
  • Et stærkt kommercielt drive og motiveres af at identificere muligheder og nye løsninger for dine kunder, og bidrager til intern dynamik og energi.
  • En naturlig gennemslagskraft, arbejder selvstændigt og målrettet, og kan indgå i en virksomhed der er præget af en stor teamånd og positiv kultur.
  • Med dine stærke kommunikationsevner og forretningsforståelse, er du god til at åbne døre, opbygge samt vedligeholde relationer med dine stakeholders.

Forhold:

Du vil få base på vores hovedkontor i Albertslund, med en del rejsedage. Du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde, med frihed under ansvar. Du vil blive en del af et miljø, som er præget af et stort engagement, stærke faglige kompetencer, dedikerede kollegaer og ledelse der har stor viden og passion for at skabe den gode madoplevelse.

Løn og personalegoder efter aftale og i forhold til kvalifikationer.

 

Vi behandler løbende ansøgninger, og forventer at afholde samtaler i september måned. Skulle du have spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at henvende dig til CCO Martin Pinstrup på telefon 22 60 48 45.

Opslået af

Det Danske Madhus

Arbejdspladsens adresse:

Roholmsvej 13
2620 Albertslund

Virksomheden tilbyder

Fast

Fuldtid

Sådan ansøger du

Har dette vakt din interesse, så send en motiveret ansøgning og CV senest 31.august 2021 til HR-chef Hanne Østergaard på job.ddm@ddm.dk, med emnet: ”Ansøgning KAM”.

Antal stillinger

1

Læst i alt:

80 gange

Læses i øjeblikket af:

1